Стаття 9, № 3’2018

Литвиненко, А. С., інженер шляхів сполучення
ДО ПИТАННЯ ВИЗНАЧЕННЯ РОЗРАХУНКОВИХ ЗНАЧЕНЬ ПОКАЗНИКІВ ДЕФОРМАТИВНОСТІ І МІЦНОСТІ ЗВ’ЯЗНИХ ҐРУНТІВ ПРИ РОЗРАХУНКАХ ДОРОЖНІХ ОДЯГІВ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ
Анотація. На основі літературних джерел, новітніх лабораторних досліджень і теоретичного аналізу обґрунтовуються нові, більш об’єктивні, розрахункові значення показників деформотивності і міцності зв’язних ґрунтів при дотриманні яких, у процесі спорудження земляного полотна або реконструкції автомобільних доріг, забезпечується триваліша і надійніша експлуатація всіх типів дорожніх одягів, зокрема і з урахуванням руху сучасних великовантажних, багатовісних автомобілів.
Ключові слова: автомобільна дорога, дорожній одяг, земельне полотно, робоча зона, показники деформативності, розрахункові значення, великовантажні автомобілі.

Литвиненко, А. С., инженер путей сообщения
К ВОПРОСУ ОПРЕДЕЛЕНИЯ РАСЧЕТНЫХ ЗНАЧЕНИЙ ПОКАЗАТЕЛЕЙ ДЕФОРМАТИВНОСТИ И ПРОЧНОСТИ СВЯЗНЫХ ГРУНТОВ ПРИ РАСЧЕТАХ ДОРОЖНЫХ ОДЕЖД АВТОМОБИЛЬНЫХ ДОРОГ

Аннотация. На основе литературных источников, новейших лабораторных исследований и теоретического анализа обосновываются новые, более объективные, расчетные значения показателей деформотивности и прочности связных грунтов при соблюдении которых, в процессе сооружения земляного полотна или реконструкции автомобильных дорог, обеспечивается более длительная и надежная эксплуатация всех типов дорожных одежд, в том числе и с учетом движения современных большегрузных, многоосных автомобилей.
Ключевые слова: автомобильная дорога, дорожная одежда, земельное полотно, рабочая зона, показатели деформативности, расчетные значения, большегрузные автомобили.

Lytvynenko, A. S., Highway Engineer
TO THE ISSUE OF DETERMINATION OF THE DESIGN VALUES OF DEFORMATIVITY AND COHESIVE SOILS STRENGTH INDICATORS AT THE CALCULATION OF ROAD PAVEMENTS OF HIGHWAYS

Annotation. We based on the literature sources and the latest laboratory research and theoretical analysis, the new and more objective design values of deformability and cohesive soils strength indicators are justified. Meeting these indicators during the construction of subgrade or the reconstruction of highways will ensure more long-term and reliable operation of all types of road pavements while taking into account the traffic of modern heavy duty multi-axis vehicles.
Keywords: highway, road pavement, soil of subgrade, working area, deformability indicators, design values, heavy duty vehicles.