Article 4 # 4’2019

Ю. В. Бабін, завідувач сектору, e-mail: ybabin@insat.org.ua, ORCID: 0000-0003-0417-1977;
М. Б. Назаренко, канд. техн. наук, учений секретар, e-mail: nnazarenko@insat.org.ua, ORCID: 0000-0001-8649-9014;
Р. Ю. Нілов, завідувач сектору, e-mail: rnilov@insat.org.ua, ORCID: 0000-0002-8924-6685;
В. А. Пінчук, завідувач відділу, e-mail: vpinchuk@insat.org.ua, ORCID: 0000-0002-5562-5804
(ДП «ДержавтотрансНДІпроект»)

ДОСЛІДЖЕННЯ ОСНОВНИХ ВІДМІННОСТЕЙ У ВИМОГАХ ДО КОНСТРУКЦІЇ АВТОМОБІЛІВ, ВИГОТОВЛЕНИХ ДЛЯ РИНКІВ РІЗНИХ КРАЇН
DOI: 10.33868/0365-8392-2019-4-260-22-29

Анотація. Дослідження основних відмінностей у вимогах до конструкції КТЗ, виготовлених для ринків різних країн. Огляд основних нормативно-правових актів, які стосуються допуску КТЗ до участі у дорожньому русі та їх державної реєстрації. Визначення основних відмінностей КТЗ, що були у використанні та були виготовлені для ринків, відмінних від Європейського, на які потрібно звернути увагу до проходження сертифікації. Надання інформації та пояснень для громадян, які мають на меті придбати, або вже придбали транспортні засоби, що були у використанні та були виготовлені для ринків, відмінних від Європейського, щодо мінімальних вимог до конструкції таких транспортних засобів, необхідних для проходження перевірки та отримання сертифікату відповідності щодо індивідуального затвердження КТЗ. Визначення нормативно-правової бази, що регламентує процедуру індивідуального затвердження КТЗ в Україні. Надання інформації про перелік вимог (технічних приписів), яким повинен відповідати транспортний засіб, що був у використанні, категорій M1 і N1 для проходження процедури індивідуального затвердження КТЗ. Визначення зобов’язань Органів із сертифікації в Україні щодо дотримання вимог європейських стандартів та законодавства України під час проведення процедури індивідуального затвердження КТЗ в Україні. Розробка та затвердження Висновку технічної служби щодо можливості застосування альтернативних технічних приписів для цілей індивідуального затвердження завершених КТЗ категорій M1 та N1, які виготовляються великими серіями в/або для країн, які не є державами-членами ЄС. Опис основних відмінностей об’єктів затвердження, на які потрібно звернути увагу до проходження сертифікації.
Ключові слова: сертифікація КТЗ, сертифікація автомобілів, призначених для ринку США, вимоги до автомобілів при проведенні сертифікації.

References
1. UNECE. (2003). Uniform provisions concerning the approval of vehicles with regard to seat belt anchorages, ISOFIX anchorages systems and ISOFIX top tether anchorages: UNECE Regulation No. 14. Retrieved from https://www.dokipedia.ru/document/5166018. https://doi.org/10.3403/30117898U
2. UNECE. (2005). Uniform requirements for approval: I. Safety belts, restraint systems, child restraint systems and ISOFIX child restraint systems intended for persons in a power-driven vehicle. II. Vehicles equipped with safety belts, restraint systems, child restraint systems and ISOFIX child restraint systems: UNECE Regulation No. 16. Retrieved from https://dokipedia.ru/document/5166003. https://doi.org/10.3403/30177742U
3. UNECE. (1999). Uniform provisions concerning the approval of safety glass materials and their installation on a vehicle: UNECE Regulation No. 43. Retrieved from https://www.twirpx.com/file/1196980/
4. UNECE. (2005). UNECE Regulation No. 48 (rules for installation of lighting devices). – Retrieved from http://astra.dn.ua/index.php?p=2224.
5. Derzhspozhyvstandart of Ukraine. (2011). Requirements for the safety of the technical condition and methods of control: DSTU 3649: 2010. Retrieved from https://patrul.in.ua/pdf/dstu-3649.pdf
6. Council of the European Union. (2014). Council Directive 76/115/EEC of 18 December 1975 on the approximation of the laws of the Member States relating to anchorages for motor-vehicle safety belts. Retrieved from https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A31976L0115
7. Council of the European Union. (2014). Council Directive 77/541/EEC of 28 June 1977 on the approximation of the laws of the Member States relating to safety belts and restraint systems of motor vehicles. Retrieved from https://eur-lex.europa.eu/legal-content/en/ALL/?uri=CELEX%3A31977L0541
8. Ministry of Infrastructure of Ukraine. (2012). Order of the Ministry of Infrastructure of Ukraine No. 521 of 17.08.2012 “On Approval of the Procedure for Approval of the Construction of Vehicles, their Parts and Equipment and the Procedure for Keeping a Register of Certificates of the Vehicle and Equipment Type and Issued by the Manufacturers of Certificates of Conformity of Vehicles or Equipment”. Retrieved from https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1586-12