Стаття 6, № 1’2018

Мнацаканян, М. В., Данилова, Т. Г., Назаренко, М. Б., Кузьмич, В. П.
Формування транспортної мережі індустріального центру на базі методів імітаційного моделювання
DOI: 10.33868/0365-8392-2018-1-253-25-29

Анотація. Розглянуто проблему створення нової системи управління процесом функціювання сітілогістичної системи промислового центру в режимі реального часу. Проведено аналіз розвитку існуючих архітектурних форм ЛЕРМО, виявлено їхні основні характеристики. Як шлях підвищення ефективності управління процесом функціювання сітілогістичної системи промислового центру в режимі реального часу обґрунтовано необхідність формування раціональних маршрутів руху на основі імітаційної моделі.
Ключові слова: сітілогістична система, лінійні елементи районів муніципальних утворень (ЛЕРМУ), математична модель, циклічний транспортний каркас.

References
1. Hubenko V. K., Lyamzyn, A. A., Ukrayins’kyy, E. A. (2011). Bezpeka dorozhn’oho rukhu v systemi mis’koyi lohistyky: VI Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiya “Bezpeka dorozhn’oho rukhu: pravovi ta orhanizatsiyni aspekti”. [Road safety in the system of city logistics: VI International Scientific and Practical Conference “Road Safety: Legal and Organizational Aspects”]. Donets’k, 178–180.
2. Zakhody shchodo pokrashchennya dorozhn’o-transportnoyi sytuatsiyi. [Measures to improve the road transport situation]. Retrieved from http://www.gucodd.ru/about/activity/projects.
3. Nef’odova, Ya. I., Lyamzyn, A. A., Mnatsakanyan, M. S. and Ukrayins’kyy, E. A. (2012). Formuvannya ratsional’nykh marshrutiv rukhu transportnykh zasobiv v umovakh industrial’noho tsentru. [Formation of rational traffic routes in the conditions of an industrial center]. Donetsk, Naukovi visti Dalivs’koho universytetu, 7. Retrieved from http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/Nvdu/2012_7/12nyiuic.pdf.
4. Nef’odova, Ya. I., Lyamzyn, A. A. and Mnatsakanyan, M. S. (2012). Keruvannya transportnymy potokamy industrial’nykh tsentriv Donets’koho rehionu. [Management of transport flows of industrial centers of the Donetsk region]. Donets’k: “Reklamno-vydavnycha firma “Molniya”, Visnyk Donets’koyi akademiyi avtomobil’noho transportu, 1, 19–23.
5. Popkov, H. V. (2007). Zastosuvannya teoriyi hipermerezh v zadachakh optymizatsiyi system merezhevoyi struktury. Problemy optymizatsiyi skladnykh system. [Application of the theory of hyperlinks in problems of optimization of network structure systems. Problems of optimization of complex systems]. Novosybirs’k–Bishkek, Materialy III Aziys’koyi mizhnar. shkoly-seminara, 87–92.
6. Chechet, P. L. (2006). Realizatsiya imitatsiynoyi modeli merezhi mis’koho pasazhyrs’koho transportu. [Implementation of the simulation model of the urban passenger transport network]. Homel’: Yzvestyya DKU im. F. Skoryny, 4, 37, 102–104.
7. Levchuk, V. D., Maksymey, I. V. (2006). Prohramno-tekhnolohichni kompleksy imitatsiyi skladnykh dyskretnykh system. [Program-technological complexes of simulation of complex discrete systems]. Homel’: HHU im. F. Skoryny, 263.
8. Popkov, V. K., Sokolova, O. D. And Yurhenson, A. N. (2006). Maksymal’nyy potik i minimal’nyy rozriz v hipermerezhakh. [Maximum flow and minimum incision in hyperlinks: Materials 9 th International. conf. PFIS-2006]. Novosybirs’k: Materialy 9-yi mizhnar. konf. PFIS-2006, 242–246.
9. Yurhenson, A. N. (2005). Poshuk prostyy (s-t) lantsyuha z maksymal’noyu propusknoyu zdatnistyu v nestatsionarnoyi hipermerezhi. [Search for a simple (s-t) circuit with a maximum throughput in a nonstationary hypernet]. Novosybirs’k: Materialy konferentsiyi molodykh vchenykh ICM&MG, 264–274.