Стаття 3, № 1’2018

Ковбасенко С. В., Голик А. В., Петренко В. Г., Гутаревич С. Ю.
Визначення раціональних під-параметрів регулятора газодизельної мікропроцесорної системи живлення
DOI: 10.33868/0365-8392-2018-1-253-14-20

Анотація. Проаналізовано вплив складових ПІД-регулятора газодизельної мікропроцесорної системи живлення на час впорскування газу електромагнітними форсунками в умовах експлуатації.
Ключові слова: дизель, газодизель, стиснений природний газ, ПІД-регулятор.

References
1. Kovbasenko, S., Nazarenko, M., Petrenko, V., Golik, A. (2016). Perspektyvy vykorystannya pryrodnoho hazu dvyhunamy transportnykh zasobiv v Ukrayini [Prospects of natural gas use by motor vehicles in Ukraine]. Poland, Rzesżow, Systemy i środki transportu samochodowego. Wybrane zagadnienia. Transport; Politechnika Rzesyowska im. Ignacego Łukasiewicza, 159–164.
2. Mikulski, Maciej, Wierzbicki, Sławomir, Ambrosewicz-Walacik, Marta, Duda, Kamil and Piętak, Andrzej. (2016). Combustion of Gaseous Alternative Fuels in Compression Ignition Engines. Retrieved from https://www.intechopen.com/books/alternative-fuels-technical-and-environmental-conditions/combustion-of-gaseous-alternative-fuels-in-compression-ignition-engines. DOI: 10.5772/ 61663
3. Kovbasenko, S. Petrenko, V., Gutarevich, S., Golik, A. (2017). Pereobladnannya dyzelya v hazodyzel’, yak mozhlyvist’ rozshyrennya palyvnoyi bazy avtomobil’noho transport. [Reequipment of diesel in gas diesel as an opportunity to expand the fuel base of road transport]. Kyiv: NTU, Visnyk. Naukovo-tekhnichnyy zbirnyk, 1 (37), 154–160.
4. Araki, M. (2003). PID control. Japan: Kyoto University. Retrieved from https://ru.scribd.com/document/50387677/PID-Control-ARAKI.
5. Li, Y., Ang, K. H. and Chong, G. C. Y. (2006). PID control system analysis and design. Retrieved from http://eprints.gla.ac.uk/3815/1/IEEE_CS_PID_01580152.pdf/.
6. Do An’ Tuan.(2008). Metody pidvyshchennya tekhnichnykh kharakterystyk paralel’no pratsyuyuchykh hazodyzel’-heneratornykh ahrehativ. [Methods of increasing the technical characteristics of parallel running gas-diesel generating units]. Kherson: KhNTU.
7. Lisoval, A. A. (2011). Teoretychni osnovy upravlinnya podacheyu palyva i povitrya v dyzelyakh z hazoturbinnym nadduvom. [Theoretical bases of the fuel and air supply control in diesel turbine supercharged diesel engines]. Kyiv: NTU.
8. Samuel E. de Lucena. (2013). Internal Combustion Engine’s Throttle Control as a Motivational Theme for Teaching Microprocessors Systems Lab Classes. Retrieved from https://ieeexplore.ieee.org/document/6684865 DOI:10.1109/FIE.2013.6684865