Стаття 19 № 1-2’2017

Мироненко В. К., докт. техн. наук, професор, академік ТАУ;
Рудковський С. В., Радник Президента УСПП з питань залізничного та муніципального транспорту, офіційний представник в Україні корпорації СRRC ZELC (Китай)
ЧОМУ УКРАЇНІ ПОТРІБНА ВИСОКОШВИДКІСНА ЗАЛІЗНИЧНА МАГІСТРАЛЬ КОЛІЇ 1435 ММ

Анотація. Розглянуті проблеми, можливості та обґрунтування впровадження високошвидкісного залізничного руху в Україні. Показано, що це можливо у рамках міжнародного проекту Транскаспійського Нового Шовкового шляху, залізнична частина якого повинна бути збудована в колії 1435 мм, оцінені майбутні логістичні та економічні показники цього проекту.
Ключові слова: високошвидкісні залізниці, Новий Шовковий шлях, контейнерні перевезення, прискорені вантажні поїзди, тарифи, окупність інвестицій.

Мироненко В. К., докт. техн. наук, профессор, академик ТАУ;
Рудковский С. В., Советник Президента УСПП по вопросам железнодорожного и городского транспорта, официальный представитель в Украине корпорации СRRC ZELC (Китай)
ПОЧЕМУ УКРАИНЕ НУЖНА ВЫСОКОСКОРОСТНАЯ ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНАЯ МАГИСТРАЛЬ ПУТИ 1435 ММ

Аннотация. Рассмотрены проблемы, возможности и обоснование внедрения высокоскоростного железнодорожного движения в Украине. Показано, что это возможно в рамках международного проекта Транскаспийского Нового Шелкового пути, железнодорожная часть которого должна быть построена в колее 1435 мм, оценены будущие логистические и экономические показатели этого проекта.
Ключевые слова: высокоскоростные железные дороги, Новый Шелковый путь, контейнерные перевозки, ускоренные грузовые поезда, тарифы, окупаемость инвестиций.

Myronenko V. K., Doctor of Technical Sciences, Professor, Academician of TAU;
Rudkovskii S. V., Advisor to the President of the USPP for Rail and Municipal Transport, the Official Representative in Ukraine of the CRRC ZELC corporation (China)
WHY UKRAINE REQUIRES A HIGH-SPEED MECHANICAL TRANSPORT MACHINE 1435 MM

Annotation. The problems, opportunities and reasoning the introduction of high-speed rail movement in Ukraine are discussed. It is shown that it is possible within the framework of the international project of the Trans Caspian New Silk Road railway which should be built in the 1435 mm gauge, future logistical and economic performance of the project is estimated.
Keywords: high-speed railway, the New Silk Road, container transportation, rapid freight trains, fares, tariffs, return on investment.